Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Rabu, 7 Disember 2011

Chelsea vs Manchester City

    
     Chelsea akan melayan kunjungan Manchester City di Stanford Bridge pada awal pagi Selasa ini.  Perlawanan sebelum ini Chelsea telah berjaya mengalahkan Newcastle United di tempat lawan 3-0 hasil jaringan Drogba, Kalou dan Sturridge, manakala City melebarkan rekod tanpa kalahnya apabila membelasah Norwich 5-1.
Drogba..Pemain Chelsea yg menjaringkan
satu gol ketika menang menentang Newcastle.
     City unggul di tangga teratas liga dengan 38 mata, manakala Chelsea berada di tangga ke-4 dengan 10 mata di belakang City. Chelsea akan berusaha untuk menglah kelab yg semakin meningkat itu. 
    Chelsea mempunyai beberapa tonggak untuk menjaringkan gol seperti penyerang veterennya Drogba dan penyerang yg dibeli dari Liverpool Januari lalu, Torres. Chelsea juga mempunyai pemain tengah yg berpengalaman seperti kuda tuanya Lampard begitu juga Juan Mata pemain yg dibeli dari Valencia.
Silva..antara tonggak di bahagian
tengah Manchester City
    Manchester City juge mempunyai beberapa pemain yg handal seperti penyerangnya Edin Dzeko dan Sergio Aguero, manakala Balotelli tidak akan bermain akibat pegantungan ketike menentang Liverpool beberape minggu lalu. Silva berasal dari Sepanyol juge antara tonggak City di barisan tengah.
    Perlawnan ini pasti menarik dan mencabar bagi kedua-dua pasukan apatah lagi Chelsea yg sedikit gentar kerane City berjaye mengalahkan satu lagi kelab gergasi liga Manchester United 6-1 di tempat lawan.

1 ulasan:

  1. man city sekarang berada di depan....
    dgn kukuhnya... hmmm...
    singgah2 jap.. usha entry usha iklan sekali..
    sama2 tambah dana..
    klik2..

    BalasPadam

Klik2